مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:452020-02-20سياسي

راه دسترسی127 روستای آذربایجان غربی بسته است


بصیر صادق پور روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل راهداری طی چند روز گذشته و پس از بارش برف با تلاش شبانه روزی، راه های اصلی و فرعی استان را در چند نوبت برف روبی و نمک پاشی کردند اما با وجود این تلاش ها هم اکنون راه دسترسی به این تعداد روستا که به طور عمده در شهرستان های سلماس، مهاباد، ارومیه، پیرانشهر و خوی قرار دارد، بسته است.

وی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم انتقال عوامل اجرایی و صندوق های اخذ رای به مناطق روستایی، افزود: با تلاش عوامل راهداری تلاش می شود راه دسترسی به این روستاها تا پیش از پایان امروز بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش دمای هوا طی چند روز اخیر رانندگانی که در گردنه های برفگیر مناطق کوهستانی و راه های روستایی تردد دارند باید مراقب سقوط بهمن باشند.

وی افزود: هم اکنون تمامی محورهای اصلی در استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد؛ با وجود این رانندگان تجهیزات لازم زمستانی به ویژه زنجیرچرخ را با خود به همراه داشته باشند.

وی گفت: هم اکنون 900 نفر از عوامل راهداری در 68 راهدارخانه های ثابت، سیار و استیجاری استان مستقر شده اند و با استفاده از 420 دستگاه ماشین آلات و ادوات راهداری مشغول ارایه خدمت به شهروندان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دسترسی127 روستای آذربایجان غربی بسته است

راه دسترسی127 روستای آذربایجان غربی بسته است