مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:452020-02-20اقتصادي

زمینه برای استفاده از توانمندی زنان در کردستان فراهم است


لیلا آژیر روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و روز مادر اظهار داشت: زنان بزرگترین سرمایه انسانی در هر جامعه ای به شمار می روند و استفاده از توانمندی های این قشر به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر کشور می انجامد.

وی با اشاره به اینکه در دولت های یازدهم و دوازدهم زمینه های بیشتری برای بهره مندی از توانایی های بانوان کشور فراهم شد، افزود: یکی از این زمینه ها تاکید بر اختصاص سهم 30 درصدی بانوان از پست های مدیریتی در استان های مختلف بود که اجرا شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه زمینه لازم برای بهره مندی از توانمندی بانوان در استان فراهم است و سقف شیشه ای شکسته شده است، یادآور شد: در حال حاضر از سهم 30 درصدی بانوان از انتصابات در استان به 20 درصد رسیده ایم و این شروع خوبی برای رسیدن به اهداف متعالی است.

آژیر با اشاره به اینکه هم اکنون تعدادی زیادی از بانوان در مناصب سیاسی بکارگیری شده اند که می توان به وجود 6 مدیر کل زن، سه بخشدار و چند معاون فرماندار اشاره کرد، افزود: وجود این تعداد نیروی زن در مناصب مدیریتی در مقابل توانمندی بانوان استان ناچیز است اما یک شروع بود و قطعا با جدیت بیشتری در این مسیر پیش خواهیم رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برای استفاده از توانمندی زنان در کردستان فراهم است

زمینه برای استفاده از توانمندی زنان در کردستان فراهم است