مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-20سياسي

زمینه های حضور جوانان برای حضور در عرصه تصمیم سازی فراهم نیست


فعالان دانشجویی استان قم از چالش هایی سخن گفتند که امروزه سد محکمی را پیش روی جوانان متخصص و کارآمد برای حضور در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطح کلان کشور ساخته است.

- ایسنا/قم فعالان دانشجویی استان قم از چالش هایی سخن گفتند که امروزه سد محکمی را پیش روی جوانان متخصص و کارآمد برای حضور در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطح کلان کشور ساخته است.

در نشست بررسی چالش های حضور جوانان در مجلس شورای اسلامی که با حضور جمعی از فعالان دانشجویی استان قم برگزار شد، برخی از موانع موجود فراروی جوان گرایی در مجلس و موانع ورود جدی نسل جوان به خانه ملت ارزیابی شد.

در ابتدای جلسه امیر حسین صادقی دبیر سابق انجمن اسلامی پردیس فارابی دانشگاه تهران با اشاره به نقش جوانان در اداره کشور و مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در کشورما در مورد نقش جوانان حرفهای خوبی زده می شود و در مورد جوانگرایی دیدگاه های مثبتی وجود دارد و اینکه باید به جوانان میدان داده شود در جاهای مختلفی مطرح است.

این فعال دانشجویی افزود: حرفها و سخنان زیادی در مورد اهمیت حضور جوانان در عرصه های مختلف وجود دارد، اما متاسفانه بسیاری از این حرفها در عمل معنای واقعی خود را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های حضور جوانان برای حضور در عرصه تصمیم سازی فراهم نیست

زمینه های حضور جوانان برای حضور در عرصه تصمیم سازی فراهم نیست