مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-20سياسي

دوم اسفند انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد


استاندار هرمزگان با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم شریف هرمزگان برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم شریف هرمزگان برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند، دعوت کرد.

در متن پیام فریدون همتی آمده است: برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم، یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براساس مردم سالاری دینی انجام شده است.

تمامی ارکان جمهوری اسلامی ایران بر پایه رای مردم تعیین می شوند و و این مردم هستند که از طریق انتخابات در تعیین سرنوشت کشور نقش اساسی را دارند.

اکنون که در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، استان هرمزگان با به کارگیری تمامی امکانات و تلاش های گسترده مجموعه ستاد انتخابات در استان و تمامی شهرستان ها و تلاش هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات، آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم است.

با توجه به جایگاه و اهمیت ویژه مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران و همچنین منویات مقام معظم رهبری مبنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوم اسفند انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد

دوم اسفند انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد