مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 07:062020-02-20سياسي

فرصت تبلیغات انتخابات در بوشهر به پایان رسید


براساس قانون تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 24 بهمن آغاز و تا هشت صبح اول اسفند ماه ادامه داشت.

همزمان با آغاز زمان تبلیغات، 101 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر با هم به رقابت پرداختند اما همچنان که به روزهای پایانی تبلیغات نزدیک می شدیم 25 نفر از شمار نامزدها از عرصه انتخابات انصراف دادند و این تعداد 76 نفر رسید.

در زمان حاضر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 27 نامزد، دشتستان 18 نفر، حوزه دشتی و تنگستان 15 کاندید و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه 16 نامزد باهم رقابت می کنند.

در این یک هفته هر نامزدی به شکلی تلاش کرد نظر مخاطبان خود را جلب کنند هرچند با توجه به گسترش فضای مجازی در این دوره از انتخابات بیشتر تبلیغات کاندیداها در فضای مجازی صورت گرفت.

در این مدت تصاویر حضور نامزدها در مناطق مختلف و بخش هایی از سخنان و دیدگاه هایشان که با موسیقی های ملی و حماسی ترکیب شده بود، در فضای مجازی منتشر شد.

هرچند ستادهای تبلیغاتی کاندیداها نیز در مناطق مختلف شهر برپا و هرکدام با سخنرانی، پخش موسیقی های محلی و ملی، پخش تصاویر نامزدهای انتخابات و پذیرایی از مردم فعالیت می کردند.

هرچند به نظر می رسد فضای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره های گذشته کمتر بود اما بازهم دیوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت تبلیغات انتخابات در بوشهر به پایان رسید

فرصت تبلیغات انتخابات در بوشهر به پایان رسید