مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 06:102020-02-20اقتصادي

قم در نمایشگاه امارات باید حضور فعالی داشته باشد


استان قم در عرصه های فرهنگی و اقتصادی دارای امکانات و توانمندی های ویژه ای است و در نمایشگاه اکسپو امارات می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی علیزاده شامگاه چهارشنبه در همایش معرفی نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی و معرفی فرصت های پیش روی آن برای تجار و فعالان اقتصادی استان قم که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: حضور یافتن تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه های بین المللی برای تقویت و توسعه روابط تجاری با سایر کشورها امری ضروری است.

وی گفت: استان قم در عرصه های فرهنگی و اقتصادی دارای امکانات و توانمندی های ویژه ای است و در این نمایشگاه ها می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان عنوان کرد: باید برای حضور قدرتمند در نمایشگاه اکسپو 2020 برنامه ریزی جدی داشته باشیم و از فرصت برپایی آن؛ بازاریابی خوبی برای تولیدات داخل کشور داشته باشیم.

تأکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و متخصصان دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی استان قم نیز در این همایش گفت: خوشبختانه مسئولان استان قم توجه خوبی در زمینه رونق تولید و نیز بهبود فضای کسب و کار و از میان برداشتن موانع در مسیر سرمایه گذاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در نمایشگاه امارات باید حضور فعالی داشته باشد

قم در نمایشگاه امارات باید حضور فعالی داشته باشد