مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-20اجتماعي

آسمان کرمانشاه در روز انتخابات نیمه ابری است


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دوم اسفندماه، روز انتخابات هوای استان نیمه ابری تا ابری در بعضی از ساعات با وزش باد غالبا ملایم همراه خواهد بود.

- شهناز حق پرست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سامانه بارشی فعالی که در حال حاضر در جو منطقه مستقر شده همچنان تا صبح فردا میهمان استان کرمانشاه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی این مدت این سامانه به تناوب سبب وزش باد نسبتا شدید و بارندگی با احتمال رعد و برق در سطح استان می شود.

وی افزود: بارش این سامانه تا ظهر امروز به ویژه در نیمه شرقی تا جنوب شرقی استان در شهرستان ها هرسین، صحنه، کنگاور، بیستون سنقر وکلیایی، کرمانشاه و اسلام آباد غرب از شدت بیشتری برخوردار است، این وضعیت سبب آبگرفتگی معابر عمومی ایجاد رواناب و در پاره ای از نقاط سبب سیلاب های محلی خواهد شد.

حق پرست اضافه کرد: با عبور این سامانه از جو منطقه از صبح فردا جمعه، دوم اسفندماه روز انتخابات هوای استان نیمه ابری تا ابری در بعضی از ساعات با وزش باد غالبا ملایم و در پاره ای از نقاط به ویژه در نواحی شمالی استان با احتمال رگبار خفیف باران همراه خواهد بود.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان کرمانشاه در روز انتخابات نیمه ابری است

آسمان کرمانشاه در روز انتخابات نیمه ابری است