مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-20سياسي

669 بازرس از آرای مردم قم صیانت می کنند رصد تخلفات انتخاباتی


خبرگزاری مهر، گروه استان ها - هیفاء پردل: با گذشت 41 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران که نظامی کاملاً مبتنی بر دموکراسی و مردم سالاری است تاکنون 37 دوره انتخابات مختلف برگزار شده که هر کدام از آنها به مختصات زمان خود از اهمیت و حساسیت بسیاری روبرو بوده است.

بعد از برگزاری جشن 41 سالگی انقلاب اسلامی و حضور حماسه آفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن اکنون چشم ها به حماسه دیگری دوخته شده است و آن هم حضور شورآفرین و مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری است.

چند روزی است که مرحله تبلیغات کاندیداهای انتخابات شروع شده و تبلیغات کاندیداها شور و حال دیگری را به قم داده است؛ ستاد انتخابات استان با انسجام و برنامه ریزی دقیقی بر روند برگزاری مطلوب انتخابات اشراف کاملی دارد و بین هیئت های مختلف نظارت، بازرسی و اجرایی هم هماهنگی مطلوبی دیده می شود تا انتخاباتی با امنیت کامل و در سلامت مطلوب و بی طرفانه ای در شهر مقدس قم برگزار شود.

یکی از هیئت هایی که باید بر روند اجرای انتخابات دوم اسفندماه نظارت دقیقی داشته باشد هیئت بازرسی بر انتخابات است که مهم ترین وظیفه این هیئت حصول اطمینان از اجرای قانون و صیانت از آرای مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

669 بازرس از آرای مردم قم صیانت می کنند رصد تخلفات انتخاباتی

669 بازرس از آرای مردم قم صیانت می کنند رصد تخلفات انتخاباتی