مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-20اقتصادي

اعلام هزینه سبد معیشت کارگران به زودی


عناوین مهمترین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به نهایی شدن رقم سبد معیشت کارگران، انتقاد از دولتی ماندن سازمان تامین اجتماعی، اعلام بیمه 100 هزار نفر از شاغلان روستایی تا پایان سال و افتتاح افتتاح همزمان 322 پروژه تعاونی با اشتغالزایی 12 هزار و 777 نفری اختصاص داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت معاون وزیر کار از نهایی شدن سبد هزینه معیشت کارگران طی هفته های اخیر خبر داد و گفت: اگر چه امسال سال سختی برای تعیین حداقل دستمزد کارگران داریم ولی تلاش می کنیم با در نظر گرفتن شرایط بنگاه های اقتصادی و هزینه های زندگی کارگران، دستمزدی شایسته و مناسب تعیین کنیم.

شاکرمی با اشاره به راه اندازی سامانه جامع روابط کار، نظارت بر اجرای صحیح کار را از رویکردهای این سامانه ذکر کرد و گفت: انتظار ما این است که خدماتی که از طریق سامانه جامع روابط کار ارائه می شود با کمترین اتلاف وقت و به دور از اعمال سلایق مختلف همراه باشد.

به گفته وی با پیگیری های صورت گرفته کمیته ای به منظور بررسی و پیگیری اجرای این طرح تشکیل شده و ادارات کل کار آمادگی یافته اند که 22 خدمت از خدمات خود را به کارگران و کارفرمایان به صورت غیر حضوری ارائه کنند.

معاون روابط کار وزیر کار از کارگران و کارفرمایان خواست تا برای احراز هویت و بهره مندی از مزایای سامانه جامع روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام هزینه سبد معیشت کارگران به زودی

اعلام هزینه سبد معیشت کارگران به زودی