مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:402020-02-20اقتصادي

طرح نظارتی ویژه نوروز از اول اسفند در کردستان آغاز می شود


رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ایام نوروز از اول اسفند در دو عرصه کالایی و خدماتی در کردستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، فرزاد سردارزاده اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای عمومی که در ایام پایانی سال وجود دارد هر ساله با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی مصرف کنندگان، جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی به گزارشات مردمی که از طریق ستاد خبری بصورت تلفنی و حضوری دریافت می شود و همچنین بررسی دقیق و کارشناسی طرح نظارتی ویژه ایام نورور اجرا می شود.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ایام نوروز 99 از اول اسفند 98 تا 15 فروردین 99 در دو عرصه کالایی و خدماتی در سطح استان کردستان اجرا می شود.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، ادامه داد: در بخش کالایی نظارت ما شامل کالاهای اساسی و ضروری مردم که در ایام پایان سال بیشترین تقاضا را دارند از جمله حبوبات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن نباتی، میوه مخصوصاً میوه طرح تنظیم بازار، آجیل و خشکبار، شیرینی جات، پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینه و روغن موتور ماشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه نوروز از اول اسفند در کردستان آغاز می شود

طرح نظارتی ویژه نوروز از اول اسفند در کردستان آغاز می شود