مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-20سياسي

آخرین فرصت تبلیغات کاندیداها در کردستان بی رمق گذشت


همه میتینگ ها و سخنرانی های کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره در روزهای قبل برگزار شده و گویا تنها دو کاندیدا این آخرین روز را هم به سخنرانی ادامه دادند البته یکی نیز سخنرانی خود را بدلیل نامعلومی لغو کرد.

در دوره های گذشته انتخاباتی بسیاری از کاندیداها در آخرین روز حتی تا پاسی از بامداد به تبلیغات می پرداختند و همه توان و داشته های خود را بویژه در زمینه توزیع تراکت، پوستر و بنر به منصه ظهور می رساندند به شکلی که صبح روزی که مردم به خیابان می آمدند با حجم زیادی از کاغذ بر در و دیوار و یا ریخته شده بر روی زمین مواجه می شدند.

امسال هزینه های کمتر در زمینه چاپ بنر و تراکت به شکلی بود که حتی برخی از کاندیداها ترجیح دادند یک برگه هم چاپ نکنند و حتی در جایگاه هایی که شهرداری برای تبلیغات مشخص کرده بود تعدادی از کاندیداها یک برگه هم الصاق نکردند.

به غیر از معدود کاندیداها که تبلیغات بیشتری به شکل بنر و تراکت داشتند، بالا رفتن هزینه های چاپ و سخت گیری های ناظرین انتخابات در رابطه با منبع تامین هزینه های تبلیغات انتخاباتی شاید برخی از دلایل کاهش چاپ تراکت و بنرهای تبلیغاتی توسط اکثریت قریب به اتفاق کاندیداها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین فرصت تبلیغات کاندیداها در کردستان بی رمق گذشت

آخرین فرصت تبلیغات کاندیداها در کردستان بی رمق گذشت