مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-20سياسي

دعوت سازمان های مردم نهاد کرمان به حضور حداکثری در انتخابات


سازمان های مردم نهاد با فعالیت های گسترده در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، معیشت، محیط زیست، جوانان، ازدواج و اشتغال بالایه های درونی جامعه در ارتباط هستند و این سازمان ها با دغدغه رفع مشکلات مردم به خصوص قشر جوان گرد هم آمده اند و می توانند بسیاری از مشکلات امروز کشور را شناسایی و با معرفی و یا رفع مشکلات در جهت تقویت پیوند و همبستگی مردم با حاکمیت تلاش کنند که این همبستگی در نهایت موجب رفع مشکلات درونی جامعه، خوشبینی مردم به آینده و در نهایت حضور آنان در صحنه می شود.

تشکل های مردم نهاد از ورود به فعالیت های سیاسی و دسته بندی های حزبی منع شده اند، اما می توانند مطالبات و انتظارات گروه های هدف خود را به نمایندگان آینده مجلس اعلام و با تقویت روحیه مشارکت جویی و بصیرت افزایی مردم، نقش موثری در مشارکت حداکثری ایفا کنند.

126 تشکل مردم نهاد در استان کرمان وجود دارد که با طیفی گسترده از جامعه در ارتباط هستند که می توانند با گفتمان سازی و ارتقای بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم و تقویت روحیه مطالبه گری، نقشی موثر در صحنه سرنوشت ساز انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی و آینده کشور داشته باشند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان شامگاه چهارشنبه میزگردی را با عنوان نقش تشکل های مردم نهاد در تحقق مشارکت حداکثری با حضور اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سازمان های مردم نهاد کرمان به حضور حداکثری در انتخابات

دعوت سازمان های مردم نهاد کرمان به حضور حداکثری در انتخابات