مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-20اقتصادي

توسعه نخیلات خوزستان در گرو تخصیص اعتبار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی این سازمان شامگاه چهارشنبه در چهل و ششمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح توسعه نخیلات در آذرماه سال گذشته به تایید این شورا رسیده است، گفت: بر اساس این طرح، جهاد کشاورزی خوزستان قصد دارد سالانه 2 هزار و 500 هکتار از به مجموع کشت خرمای استان بیفزاید.

جواد سلطانی کاظمی ادامه داد: این طرح به چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد اما عملا اعتبار درنظر گرفته شده برای آن 30 میلیارد ریال بوده که تخصیص این مقدار از منابع مربوط به اجرای این طرح با مشکلاتی همراه است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط موجود پیشنهاد می شود تا بخش خصوصی در این زمینه پیش قدم شود و در تامین منابع مورد نیاز آن در قالب سرمایه گذاری همکاری کند، گفت: این طرح برای توسعه نخیلات تهیه شده و در صورت تمایل با اجرایی شدن آن با فعالان اقتصادی جهت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز، همکاری خواهیم کرد.

جهادکشاورزی متولی ایجاد زیرساخت توسعه نخیلات است معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف برداشت خرما از نخلستان های استان برداشت سنتی این محصول است، گفت: از وزارت جهادکشاورزی توقع داریم تا در ایجاد زیربنا و زیرساخت های مربوط به توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نخیلات خوزستان در گرو تخصیص اعتبار است

توسعه نخیلات خوزستان در گرو تخصیص اعتبار است