مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 05:062020-02-20اقتصادي

احیای تشکل های زنان روستایی خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت


ایرج ناصری مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهمترین وظایف شبکه تعاون روستایی استان فعال نمودن، احیا و ارتقای تشکل های زنان روستایی با هدف افزایش حضور و اثرگذاری زنان و این تشکلهاست.

وی ادامه داد: انجام برنامه ریزی های لازم به منظور فعال نمودن همه تشکل های زنان روستایی استان به صورت جدی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی گفت: همه روسای شهرستان های استان باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان برای ارتقای تشکل های زنان روستایی و همچنین اقتصادی نمودن این تشکل ها اقدام و از حضور فعال زنان روستایی در عرصه تولیدات صنایع دستی به ویژه فرش و تابلو فرش با برنامه ریزی های لازم بیشتر بهره ببرند.

ناصری مقدم افزود: توافقات خوبی با برخی نهادها و دستگاه های دولتی به منظور بهره گیری از ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری و همچنین مباحث تولید گیاهان دارویی در استان صورت گرفته که امیدواریم به زودی نتایج آن را در ارتقای تشکل های زنان روستایی شاهد باشیم.

وی ادامه داد: هم اکنون 30 تشکل بانوان روستایی در استان خراسان رضوی ثبت شده است که 26 تشکل آن فعال است.

وی با بیان اینکه احیا و ارتقای تشکل های زنان روستایی با هدف افزایش نقش آفرینی آنان در عرصه اقتصادی انجام می شود، گفت: یکی از موفق ترین تشکلهای زنان این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تشکل های زنان روستایی خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت

احیای تشکل های زنان روستایی خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت