مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 03:552020-02-20سياسي

برای عبور از گردنه مشکلات، نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم


عضو هیات رییسه جبهه اصلاح طلبان استان کرمان گفت: مردم در خصوص مسایلی که در چند سال گذشته در کشور رخ داده گلایه های دارند اما معتقدیم این گلایه هرچند به حق است ولی نباید باعث انفعال مردم و خانه نشینی مردم در دوم اسفندماه باشد و برای عبور از گردنه مشکلات .

- ایسنا/کرمان عضو هیات رییسه جبهه اصلاح طلبان استان کرمان گفت: مردم در خصوص مسایلی که در چند سال گذشته در کشور رخ داده گلایه های دارند اما معتقدیم این گلایه هرچند به حق است ولی نباید باعث انفعال مردم و خانه نشینی مردم در دوم اسفندماه باشد و برای عبور از گردنه مشکلات نیازمند مشارکت حداکثری هستیم.

محمدرضا نژادحیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه، گفت: طبیعتا در خصوص مسایل جاری انتقاداتی داریم و عموم مردم نیز انتقادات و اعتراضاتی دارند و برخی فراینده ها و سیاست ها را نمی پذیرند.

وی ادامه داد: مردم در خصوص مسایلی که در چند سال گذشته در کشور رخ داده گلایه های دارند اما معتقدیم این گلایه هرچند به حق است ولی نباید باعث انفعال مردم و خانه نشینی مردم در دوم اسفندماه باشد و برای عبور از گردنه مشکلات نیازمند مشارکت حداکثری هستیم.

عضو هیات رییسه جبهه اصلاح طلبان استان کرمان با اشاره وضعیت اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه علیه اقتصاد ایران، اظهار کرد: اکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای عبور از گردنه مشکلات، نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم

برای عبور از گردنه مشکلات، نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم