مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 20:202020-02-19سياسي

موج حمایت ها، ثمره اجماع نیروهای انقلاب اصفهان در لیست «مجمع»


از ساعاتی قبل حمایت چهره ها و تشکل های مختلف از لیست مجمع نیروهای انقلاب آغاز شده و بیانیه گروه های مختلف از این لیست در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تنها یک روز دیگر تا آغاز رسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده و بحث پیرامون این سؤال که به چه کسی باید رأی داد؟ داغ تر از همیشه در فضای مجازی و حقیقی دنبال می شود.

طبق اخباری که نیمه شب گذشته مخابره شد، لیست وحدت پس از کش و قوس فراوان نهایی شد تا جریان انقلابی در تهران با لیست وحدت در انتخابات شرکت کند، نتیجه ای که اگر زودتر حاصل شده بود امید بیشتری به موفقیتش وجود داشت.

از وحدت با تأخیر پایتخت نشینان که بگذریم، اتفاق نامیمونی که در اصفهان شکل گرفت و ادامه پیدا کرد، شکافی بود که درست مشابه سال 96 در نهایت منجر به ارائه دو لیست شده است، گویی در این دوره از انتخابات مجلس، رقابتی درون گفتمانی شکل گرفته و اصلاً رقیبی وجود ندارد.

تحلیلی که یک بار سال 92 در ریاست جمهوری، نیروهای انقلابی را نگران کرد و بار دیگر در سال 96 و در انتخابات شوراهای شهر اصفهان، اما انگار که قرار نیست چهره ها و گروه های اصولگرایی از این تجارب درس بگیرند و هر بار خود را پیروز نهایی می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج حمایت ها، ثمره اجماع نیروهای انقلاب اصفهان در لیست «مجمع»

موج حمایت ها، ثمره اجماع نیروهای انقلاب اصفهان در لیست «مجمع»