مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 19:062020-02-19اقتصادي

امکان تسهیل در ارائه خدمات با اجرای سامانه جامع«روابط کار»در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، کورش یزدان در دوره آموزشی کار با زیرسامانه های ثبت شکایت و دادرسی سامانه جامع روابط کار ویژه استان های منطقه 7 شمال غرب کشور در اردبیل گفت: راه اندازی سامانه جامع روابط کار گامی بزرگ جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به جامعه کار و تولید است.

وی با اشاره به جزییات راه اندازی سامانه جامع الکترونیکی روابط کار در کشور، افزود: پس از اجرای این سامانه به صورت پایلوت و شناسایی مشکلات آن، سامانه جامع روابط کار در راستای رسیدگی الکترونیکی به شکایات حوزه کار، کارگری و کارفرمایی سامانه جامع الکترونیکی روابط کار در کشور راه اندازی شد.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تجربه موفق اجرای این سامانه در استان اردبیل، افزود: پیگیری و پیش قدمی استان اردبیل در راه اندازی این سامانه و رویکرد و نگاه مثبت مدیریتی یکی از موارد مهم در اجرا، احصای نواقص و راه اندازی سامانه جامع روابط کار بود.

وی عنوان کرد: کاهش مدت زمان رسیدگی به شکایات در هیأت های تشخیص اردبیل گاهی به زیر 10 روز و تأیید بالای 90 درصد آرای صادره این استان در فرجام خواهی های انجام شده در شعبات دیوان عدالت اداری کشور نشان از تمرکز و همراهی سامانه برای افزایش کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تسهیل در ارائه خدمات با اجرای سامانه جامع«روابط کار»در کشور

امکان تسهیل در ارائه خدمات با اجرای سامانه جامع«روابط کار»در کشور