مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 19:062020-02-19سياسي

بازی های رایانه ای در ترویج فرهنگ فناوری های نوین تاثیرگذارند


حسین کارشناس، شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه پنجمین کنفرانس بین المللی بازی های رایانه ای در گفت و گو با ایرنا افزود: از این رو این کنفرانس، صبح و عصر امروز با رویکرد بررسی فرصت ها و چالش های این حوزه توسط دانشگاه اصفهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به توسعه فناوری های نو در حوزه تولید بازی های رایانه ای، جایگاه این بازی ها در اقتصاد، فرهنگ و کسب و کارهای الکترونیکی مبتنی بر این فناوری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

کارشناس خاطرنشان کرد: این کنفرانس بین المللی از سال 1394 همه ساله در دانشگاه اصفهان برگزار می شود و از اهداف برگزاری آن آسیب شناسی و آینده پژوهشی در دنیای صنعت بازی های رایانه ای، بررسی فرصت ها و چالش ها، ارائه پژوهش های مبتنی بر تحلیل و تولید محتوا در حوزه این بازی ها و توسعه بازی های جدّی در زمینه های آموزشی، درمانی و تبلیغی است.

کارشناس ادامه داد: در این همایش در کنار ارائه مقالات در زمینه های مختلفی همچون مهندسی کامپیوتر، روان شناسی، جامعه شناسی، هنر، حقوق، مدیریت اقتصاد، فقه، علوم سیاسی، روانپزشکی، توانبخشی و مهندسی پزشکی، سخنرانی های کلیدی و مهم، پنل ها و کارگاه های تخصصی حوزه های متنوع مرتبط با بازی های رایانه ای نیز برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های رایانه ای در ترویج فرهنگ فناوری های نوین تاثیرگذارند

بازی های رایانه ای در ترویج فرهنگ فناوری های نوین تاثیرگذارند