مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 18:052020-02-19سياسي

دعوت اساتید و نخبگان دانشگاه علم و صنعت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس


جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاه علم و صنعت از مردم دعوت کردند تا با حضور پرشور و حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس به شکل دهی مجلسی متشکل از عناصر دلسوز و حامی مستضعفان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاه علم و صنعت طی نامه ای از مردم ایران دعوت کردند تا فارغ از علاقه به هر جناح و گروه، با حضور پرشور و حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شکل دهی مجلسی متشکل از عناصر دلسوز که با درک عمیق از شرایط زندگی اقشار ضعیف جامعه، بی پروا داد اقشار مستضعف را مطالبه کند، کمک کنند.

متن این نامه به شرح زیر است: ملت شریف و گرانقدر ایران اسلامی با عرض سلام و ادای احترام به پاس مجاهدت ها، رشادت ها و ایستادگی هایی که در چهار دهه گذشته با بذل جان در مسیر اعتلای پرچم حق و سرافرازی اسلام ناب داشته اید.

در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خاضعانه نکاتی را خدمتتان عرض می نماییم: 1- ملت عزیز همه قائلیم که ناکارآمدی، فساد، روحیه نفع طلبی و بی توجهی به شرایط اقشار ضعیف جامعه آفتی است که در بخش هایی از حاکمیت رخنه کرده است.

حقوق های نجومی برخی از مسئولین، معطل ماندن طرح هایی که بر اخذ مالیات از اقشار فوق مرفه تمرکز داشتند و در عوض دست اندازی به جیب اقشار ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت اساتید و نخبگان دانشگاه علم و صنعت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس

دعوت اساتید و نخبگان دانشگاه علم و صنعت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس