مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:552020-02-19سياسي

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یا صدور اطلاعیه ای مردم متدین، بصیر و دشمن شناس ایران را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن اطلاعیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمان الرحیم وَإِذ تَأَذَّنَ رَبُّکُم لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم وَلَئِن کَفَرتُم إِنَّ عَذابی لَشَدیدٌ اگر شکرگزاری کنید، نعمت خود را بر شما خواهم افزود و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است.

(آیه 7 سوره ابراهیم) شکر و سپاس ذات اقدس احدیت جلّ و علا به پاس موهبت عظیم الهی، نظام مقدس دینی برآمده از انقلاب اسلامی به زعامت احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حاصل جانفشانی، ایثار و رشادت مردم شریف و متدین در سالیان متمادی و خون بهای ده ها هزار شهید گلگون کفن، نظام مقدسی که به توفیق الهی و فداکاری ملت، برای نخستین بار طومار ذلت، وابستگی، تحقیر و سلطه بیگانگان را در هم پیچید و عزت، کرامت، استقلال و بالندگی را به ارمغان آورد.

و اینک نسل کنونی امانتدار ودیعه ای است که حفظ آن را اوجب واجبات و اعظم فرایض فرموده اند و از مصادیق عینی و عملی حفظ نظام، حضور مردم در صحنه از جمله انتخابات است، انتخابات تجلّی جمهوریت و راهکار مبتنی بر اصل ششم قانون اساسی برای ایفای نقش مردم از طریق رأی در اداره امور کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات