مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:552020-02-19سياسي

صنعتگران زرندیه از منتخب مردم در مجلس یازدهم چه می خواهند؟


در این شهرستان چند شهرک صنعتی فعال از جمله مامونیه، پرندک و زاویه با حدود 350 کارخانه و واحد تولیدی وجود دارد که دست کم 16 هزار کارگر در آنها مشغول به فعالیت هستند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و فضای تبلیغاتی این روزها بهانه ای شد تا با مدیرعامل شهرک صنعتی مامونیه در خصوص مهمترین نیاز و خواسته های صنعتگران زرندیه و انتظارات از نماینده منتخب این شهرستان در مجلس یازدهم، گفت و گو کنیم.

خروج از شمول بخشنامه شعاع 120 کیلومتری پایتخت حسن علیحسینی در گفت و گو با ایرنا، گفت: نخستین و مهمترین خواسته جامعه صنعتی شهرستان زرندیه که انتظار داریم خروج از شمول بخشنامه شعاع 120 کیلومتری پایتخت است که مزایایی چون معافیت مالیاتی هفت ساله برای واحدهای تولیدی و صنعتی به همراه دارد.

وی افزود: در حالی که اکنون استان های قم، سمنان و مازندران از شمول این قانون خارج و واحدهای صنعتی این مناطق از مزیت معافیت مالیاتی بهره مند هستند اما این مزیت هنوز برای استان مرکزی و شهرستان زرندیه فعال نشده است.

به گفته او اعمال نشدن معافیت های مالیاتی بخشنامه مذکور باعث می شود که کارخانه هایی که در منطقه زرندیه فعالیت دارند نسبت به واحدهای مجاور در شهرستان های اطراف به خصوص در ساوه، رقابتی نابرابر را تجربه کنند و همیشه 9 درصد مالیات بیشتری بپردازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتگران زرندیه از منتخب مردم در مجلس یازدهم چه می خواهند؟

صنعتگران زرندیه از منتخب مردم در مجلس یازدهم چه می خواهند؟