مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-19سياسي

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی خراسان شمالی بر مدار قانون بوده است


ولی الله حیاتی، چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: البته یکی 2 مورد مشکل در تبلیغات انتخاباتی مشاهده شده که تذکر لازم داده شده، اما در مجموع قریب به اتفاق تبلیغات، بدون تخلف بوده است.

وی افزود: مهلت تبلیغات، ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (اول اسفندماه) پایان می یابد و هیچ یک از نامزدها حق ندارند 24 ساعت پیش از رایگیری، به صورت رسمی، تبلیغاتی انجام دهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره تبلیغات در فضای مجازی نیز گفت: منبع رسمی اخبار انتخاباتی، ستاد انتخابات است و انتظار اکید ما از فعالان فضای مجازی آن است که اخبار مربوط را از منابع رسمی پیگیری و دنبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: خوشبختانه فضای مجازی استان، عملکرد قابل قبولی در زمینه انتخابات داشته و امید می رود این روند ادامه یابد.

حیاتی با اشاره به نقش فضای مجازی، اظهار داشت: از دست اندرکاران فضای مجازی استان انتظار می رود در مدت باقی مانده تا زمان برگزاری انتخابات، نسبت به فراخوان عمومی برای مشارکت مردم در پای صندوق های رای اقدام کنند.

وی تاکید کرد: همه ادمین های گروه ها و کانال ها در فضای مجازی، مردم را برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات فرابخوانند، زیرا مشارکت و حضور مردم در رای گیری روز دوم اسفندماه، اقتدار نظام جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی خراسان شمالی بر مدار قانون بوده است

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی خراسان شمالی بر مدار قانون بوده است