مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:452020-02-19سياسي

رفیعی: اصلاح طلبان در تمام ادوار مجلس هیچ مشکلی در حوزه محیط زیست برطرف نکردند


کاندیدای لیست وحدت اصولگرایان با اشاره به اینکه فراکسیون محیط زیست مجلس دهم یک فراکسیون حزبی است، گفت: اصلاح طلبان در تمام ادوار مجلس هیچگاه مشکلات قانونی در حوزه محیط زیست را برطرف نکردند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: سمیه رفیعی یکی از چهار کاندیدای زن حاضر در لیست وحدت اصولگرایان است که پیش از این در لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نیز حضور داشت.

وی کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست دانشگاه علوم و تحقیقات و مشاور امور زنان و جوانان رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون حوزه ریاست این سازمان است.

رفیعی همچنین سابقه مشاوره امور زیربنایی معاونت پیگیری های ویژه دفتر رییس جمهور، مدیرکلی همایش ها و نشست ها و مجامع بین المللی مرکز ملی جهانی شدن (ریاست جمهوری)، مدیریت دپارتمان محیط زیست مرکز پژوهشی آرا، دبیری نشست و مسئول برگزاری اولین نشست فعالان محیط زیست با ریاست قوه قضاییه را در کارنامه دارد.

گفت وگوی خبرگزاری فارس با این کاندیدای اصولگرای تهران در مجلس یازدهم را می توانید در ذیل بخوانید:   فارس: با تشکر از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار دادید لطفاً در ابتدا در مورد لزوم وحدت نیروهای انقلاب و روند رسیدن به این وحدت و تاثیر آن بر موفقیت جریان انقلاب در انتخابات دوم اسفند صحبت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیعی: اصلاح طلبان در تمام ادوار مجلس هیچ مشکلی در حوزه محیط زیست برطرف نکردند

رفیعی: اصلاح طلبان در تمام ادوار مجلس هیچ مشکلی در حوزه محیط زیست برطرف نکردند