مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:452020-02-19سياسي

مردم برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند


مردم باید بدانند برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند تا شهرداری بتواند در قبال آن به شهروندان خدمات مناسب ارائه دهد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم باید بدانند برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند تا شهرداری بتواند در قبال آن به شهروندان خدمات مناسب ارائه دهد.

اقبال عباسی 30 بهمن ماه در دهمین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرهنگ شهرنشینی از ساماندهی تبلیغات شهری و سایر مسائل مهم تر است، اظهار کرد: مردم باید بدانند برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند تا شهرداری بتواند در قبال آن به شهروندان خدمات مناسب ارائه دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: شهرداری ها باید قوانین شهری و شهرداری ها را برای مردم تبیین کنند، همچنین نیاز است در راستای فرهنگ شهرنشنی نیز تبلیغات داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه ورودی و خروجی شهرهای چهارمحال و بختیاری وضعیت مناسبی ندارد، خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته پیشنهادی به شهرداری شهرکرد برای طراحی ورودی و خروجی شهرها و تأمین اعتبار آن از سوی استانداری داده شد، اما پس از گذشت این مدت هیچ طرحی از سوی شهردای ارائه نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند

مردم برای داشتن شهری زیبا باید هزینه پرداخت کنند