مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:352020-02-19پزشكي

تایید مرگ دو نفر در قم به واسطه بیماری کرونا/ بیش از حد نگران نباشید


پس از آنکه بعدازظهر امروز، وزارت بهداشت اعلام کرد که آزمایش اولیه دو شهروند قمی در خصوص بیماری کروناویروس مثبت اعلام شد، ساعاتی بعد، مرگ این دو شهروند به واسطه ابتلا به بیماری کرونا تایید شد.

- ایسنا/قم پس از آنکه بعدازظهر امروز، وزارت بهداشت اعلام کرد که آزمایش اولیه دو شهروند قمی در خصوص بیماری کروناویروس مثبت اعلام شد، ساعاتی بعد، مرگ این دو شهروند به واسطه ابتلا به بیماری کرونا تایید شد.

پس از توییت معاون وزیر بهداشت در خصوص مشاهده دو نمونه مشکوک به کروناویروس در قم و تایید این مساله، علاوه بر ایجاد فضای روانی خاص در شهر قم، به همین موازات تلاش کادر بهداشتی و درمانی قم نیز دو چندان شده است.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسات متعدد به همراه مسئولان استان و همچنین با حضور معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی زمینه های کنترل وضیعت بهداشتی و درمانی در قم را بررسی می کنند.

کرونا جان دو نفر را در قم گرفت وزارت بهداشت با تایید مرگ دو هموطن در قم به واسطه بیماری کرونا، بر شایعات نسبت به این مساله پایان داد.

.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی توییتری آورده است: بدنبال پیک بیماری های حاد تنفسی ظرف روزهای اخیر در قم، دو مورد در آزمایشات اولیه از نظر کرونا ویروس مثبت گزارش شدند، متاسفانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید مرگ دو نفر در قم به واسطه بیماری کرونا/ بیش از حد نگران نباشید

تایید مرگ دو نفر در قم به واسطه بیماری کرونا/ بیش از حد نگران نباشید