مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:052020-02-19اقتصادي

برگزاری حداقل یک نمایشگاه بهاره در شهرستان های استان تهران


رییس سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه در شهرستان های استان تهران حداقل یک نمایشگاه برگزار می شود، گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بهار در 7 نقطه تهران از 14 اسفند تا 23 اسفند با 15 درصد تخفیف نسبت به سطح بازار برگزار می شود.

- یداله صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بازدید از سردخانه های شهرری اظهار داشت: برای کنترل اقدامات انجام شده ذخیره سازی سیب و پرتقال شب عید به همراه اعضای ستاد تنظیم بازار با حضور معاون استاندار تهران بازدیدی از انبار و سردخانه در نظر گرفته شده در جنوب تهران انجام شد.

وی با اشاره به نحوه پیش بینی میوه سفارش داده شده پایان سال ادامه داد: سه هزار تن سیب دماوند به طور کامل سورت و بسته بندی شده و تا 90 درصد از 4 هزار تن پرتقال این ایام از شمال کشور منتقل شده است.

رییس سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه این محصولات شاید تا 500 تن دیگر افزایش یابد، اضافه کرد: قیمت سیب و پرتقال دهه سوم اسفندماه در زمان توزیع توسط ستاد تنظیم بازار کشور به صورت سراسری اعلام می شود.

صادقی به کیفیت مناسب میوه ها اشاره و خاطرنشان کرد: امسال سال آور میوه های باغی در کشورمان بوده است و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت ولی با توجه به اینکه با شروع شهریورماه و اواخر آبان ماه مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حداقل یک نمایشگاه بهاره در شهرستان های استان تهران

برگزاری حداقل یک نمایشگاه بهاره در شهرستان های استان تهران