مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:052020-02-19سياسي

نماینده مجلس خبرگان رهبری باید آگاه به مسائل روز جامعه باشد


نماینده مجلس خبرگان رهبری باید آگاه به مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و امنیتی کشور باشند.

- آیت الله سید احمد موسوی کاندیدای میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری به عنوان یک نهاد مستقل از مهم ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که وابسته به هیچ نهادی نیست.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری جمعی از فقه ها و مجتهدان برجسته کشور هستند، افزود: کاندیداهای واجدالشرایط خبرگان پس از پذیرفته شدن در آزمون ویژه و تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان وارد مرحله تبلیغات شده و توسط مردم انتخاب می شوند.

امام جمعه سابق باقرشهر تأکید کرد: نمایندگان خبرگان تنها به پروژه های عمرانی و زیرساخت ها توجه نمی کنند بلکه باید درک صحیحی از مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و امنیتی کشور داشته باشد و با شناسایی خلأهای قانونی، قوانین لازم برای رفع کردن آن ها را تصویب کنند.

موسوی با تأکید بر اینکه نمایندگان خبرگان رهبری باید طبق صریح قانون به وظایف خود عمل کنند، گفت: مسائل روز جامعه در کمیسیون های مختلف مجلس خبرگان مورد بحث و بررسی قرارگرفته و در صورت لزوم به دولت تذکر داده می شود یا اگر لازم باشد پیشنهاد هایی به مقام معظم رهبری ارائه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس خبرگان رهبری باید آگاه به مسائل روز جامعه باشد

نماینده مجلس خبرگان رهبری باید آگاه به مسائل روز جامعه باشد