مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:552020-02-19سياسي

95 درصد حاشیه شهر همدان سیستم جمع آوری فاضلاب دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سیدهادی حسینی بیدار عصر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه همدان در طول سال های اخیر بارها با تنش آبی مواجه شد، گفت: به لطف خدا با اقدامات همه جانبه و البته مشارکت محور از بحران عبور کردیم.

حسینی بیدار با بیان اینکه اقدامات به ثمر نمی رسد مگر با وحدت و همدلی؛ عنوان کرد: امیدواریم با روند جدید و ایجاد تیم عملیاتی بزرگ تر بتوانیم خدمات بهتری را به مشترکین شهری و روستایی ارائه دهیم.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده طی سال های اخیر، بیان کرد: خوشبختانه با فعالیت های ثمر بخش همکاران، توانستیم کیفیت آب خروجی تصفیه خانه فاضلاب همدان را در حد آب شرب برسانیم به طوری که در حال حاضر BOD آب زیر 5 و آمونیاک آن 0.

2 درصد است.

حسینی بیدار ادامه داد: در حوزه ایجاد زیرساخت های جمع آوری فاضلاب توانستیم 279 کیلومتر لوله گذاری با صرف 111 میلیارد تومان تومان را عملیاتی کنیم.

جمعیت تحت پوشش فاضلاب در شهرهای استان همدان 75 درصد است که در این حوزه با رشد 25 درصدی مواجه بودیم وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر اکثر شهرهای استان همدان داری زیرساخت های جمع آوری فاضلاب است؛ خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جمعیت تحت پوشش فاضلاب در شهرهای استان همدان 75 درصد است که در این حوزه با رشد 25 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد حاشیه شهر همدان سیستم جمع آوری فاضلاب دارد

95 درصد حاشیه شهر همدان سیستم جمع آوری فاضلاب دارد