مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:552020-02-19سياسي

آمریکا به دنبال تقویت منافقین است/ ایرانیان الگوی بسیاری از جوامع دیگر هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، مرضیه هاشمی در کنگره بزرگداشت 135 شهید دانشجوی استان یزد و اجتماع چند هزارنفری سلیمانی ها در دانشگاه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جوانان خواست هیچ گاه ارزش شهدا را فراموش نکنند.

خبرنگار آمریکایی ایرانی شبکه پرس تی وی ایران اظهار کرد: وقتی در سن 22 سالگی دانشجوی رشته خبرنگاری بودم و حوادث انقلاب ایران را بررسی می کردم توجهم به انقلاب اسلامی جلب شد و همان موقع تصمیم گرفتم قرآن را بخوانم و پس از آن مسلمان و شیعه شدم.

هاشمی افزود: خانواده ام خیلی از من سؤال می کردند و من باید مطالعه می کردم تا بتوانم به سؤالات پاسخ دهم و پس از مسلمان شدنم از کار در تلویزیون آمریکا اخراج شدم و کارم تمام شد.

وی بیان کرد: هنگام قطعنامه 597 به ایران آمدم و شوهرم یک ایرانی است و پس از چند سال زندگی در ایران وارد شبکه پرس تی وی شدم و تاکنون 12 سال است که در این شبکه کار می کنم و مستندسازی انجام می دهم.

خبرنگار آمریکایی ایرانی تصریح کرد: 23 دی 97 برای دیدار برادر بیمارم به آمریکا رفتم و در فرودگاه، پلیس فدرال من را دستگیر و زندانی کرد.

هاشمی با ابراز تأسف از حقوق بشر آمریکایی گفت: آن ها فقط از حقوق بشر و آزادی بیان حرف می زنند اما در آنجا اصلاً قانون را رعایت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال تقویت منافقین است/ ایرانیان الگوی بسیاری از جوامع دیگر هستند

آمریکا به دنبال تقویت منافقین است/ ایرانیان الگوی بسیاری از جوامع دیگر هستند