مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:452020-02-19ورزشي

رمارم با حمایت غیرکارشناسی خود والیبال خراسان را به بیراهه برد


رییس هیأت والیبال خراسان رضوی گفت: فدراسیون والیبال، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیأت والیبال نهایت همکاری را با پیام داشتند، اما حمایت های غیرکارشناسی خانم رمارم والیبال را به ورطه سقوط و بیراهه برد.

- جبار قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص صحبت های شهناز رمارم عضو شورای شهر مشهد درباره والیبال و باشگاه پیام اظهار کرد: نمی دانم به چه دلیل این صحبت ها حالا که پیام حذف شده، مطرح می شود؟! اگر به فکر والیبال و حمایت از آن هستید، لطفا  اطلاعات غلط به مردم ندهید.

رییس هیأت والیبال خراسان رضوی ادامه داد:  شما مسؤول اداره شهر هستید، حالا مشخص نیست به خاطر حمایت اشتباه از فردی که فوتبال خراسان را هم بیچاره کرده بود و همچنین حمایت یکی از بازیکنان چگونه وارد والیبال شدید، اما من عمرم را در ورزش خراسان به ویژه والیبال گذاشته ام و تا انتها از حق والیبال و هواداران فهیم و دلسوخته اش دفاع می کنم، این را هم باید بگویم امتیاز لیگ برتری سال گذشته را بنده شخصا از فدراسیون گرفتم و شما در این خصوص هیچ کاری نکرده اید.

  وی تصریح کرد: فدراسیون والیبال، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیأت والیبال نهایت همکاری را با پیام داشتند، اما حمایت های غیرکارشناسی شما والیبال را به ورطه سقوط و بیراهه برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمارم با حمایت غیرکارشناسی خود والیبال خراسان را به بیراهه برد

رمارم با حمایت غیرکارشناسی خود والیبال خراسان را به بیراهه برد