مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-19ورزشي

تیم خوزستان در نیمه نهایی مسابقات فوتسال بانوان کشور پیروز شد


نماینده خوزستان مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور را با پیروزی آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور تیم های سایپا تهران و ملی حفاری اهواز امروز در سالن غدیر تهران به مصاف یکدیگر قرار رفتند که در پایان شاگردان مینا بارانی موفق شدند با حساب 4 بر 3 از سد میزبان خود عبور کنند.

در این بازی آرزو صدقیانی، یاسمن پاکو و شهین افلاکی برای سایپا تهران گل زنی کردند و سحر و فاطمه پاپی هرکدام 2 گل برای ملی حفاری اهواز به ثمر رساندند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا تهران با اشاره به اینکه دربازی امروز تیم برتر میدان بودیم، گفت: گام نخست مرحله نیمه نهایی را باقدرت برداشتیم که از بازیکنان به علت تلاش آنها تشکر می کنم.

مینا بارانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این دیدار موقعیت های زیادی را از دست دادیم، افزود: ما موفق شدیم در زمین حریف پیروز شویم و قطعاً بازی برگشت را می بریم و به بازی نهایی صعود خواهیم کرد.

وی در پایان به مصدومیت سحر پاپی اشاره کرد و گفت: شرایط پاپی خوب است و سعی می کنیم او را به بازی بعد برسانیم اما نفرات دیگری نیز داریم که می توانند جایگزین این بازیکن شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم خوزستان در نیمه نهایی مسابقات فوتسال بانوان کشور پیروز شد

تیم خوزستان در نیمه نهایی مسابقات فوتسال بانوان کشور پیروز شد