مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-19اقتصادي

مددجویان کمیته امداد همدان بیش از 3400 شغل راه اندازی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد همدان، پیمان ترکمانه گفت: با توجه به اینکه اشتغال های کوچک و خرد می تواند مشکل را در زمینه اشتغال کاهش دهد، بنابراین باید به گونه ای اقدام شود تا در این زمینه با جهش خوبی روبرو باشیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری 109 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد و راه اندازی 3 هزار و 474 شغل ارائه شده است.

ترکمانه بابیان اینکه افزایش سطح معیشت مردم، افزایش سرمایه گذاری داخلی و ارتقای فعالیت ها، افزایش سطح بهره وری و کارآفرینی افزایش قدرت اقتصادی جامعه را به دنبال دارد، گفت: مشاغل خانگی شاید بهتر و بیشتر از دیگر مشاغل آزاد نرخ بیکاری را در شهرها و روستاها کاهش می دهد چراکه با هزینه کم و بهره مندی از وام های خود اشتغال زایی قابل اجراست.

وی با اشاره به اهمیت رسیدن به خودکفایی مددجویان و خروج آن ها از چرخه حمایتی تا بتوانند با اشتغال زایی روی پای خود بایستند، گفت: 10 میلیارد و 900 میلیون تومان از تسهیلات پرداختی از منابع داخلی و برای راه اندازی 950 طرح بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان همچنین در ادامه بابیان اینکه 65 میلیارد و 400 میلیون تومان نیز از منابع بانکی پرداخت شده است، گفت: این مبلغ برای یک هزار و 728 طرح بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد همدان بیش از 3400 شغل راه اندازی کردند

مددجویان کمیته امداد همدان بیش از 3400 شغل راه اندازی کردند