مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-19سياسي

20 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم دخالت دارند


عزیز فیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 هزار و 400 دستگاه انواع خودرو برای برگزاری انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد نیاز است که با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های اجرایی و بخش غیردولتی استان همگی آنها تأمین شد.

وی افزود: بر اساس ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی از سوی وزارت کشور به عنوان بازرس برای صحت امر انتخابات تعیین و در شعبه های اخذ رأی مستقر می شوند.

رییس هیأت بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازرسان حق دخالت در امور اجرایی روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارند اما در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی آن را گزارش می دهند.

فیلی عنوان کرد: گزارش های ارائه شده مبنای برخورد هیأت های نظارت، دادگستری و دادستانی استان ها و شهرستان های کشور برای برخورد با انواع تخلفات انتخاباتی خواهد بود.

وی ابراز داشت: 804 شعبه اخذ رأی در انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده و تعداد اعضای هیأت بازرسی، بازرسان و بازرسان ویژه این استان نیز افزون بر 900 نفر است.

رییس هیأت بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: 47 ساعت آموزش به این افراد ارائه شده و کتابچه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و وظایف بازرسان نیز در اختیارشان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم دخالت دارند

20 هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم دخالت دارند