مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-19سياسي

طرح معامله قرن در نتیجه عقب نشینی مسلمانان در دفاع از فلسطین به تصویب رسید


آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در مراسم پایانی دوره آموزشی منهاج ویژه روحانیون اهل تسنن استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات بنیاد شهید استان، با بیان اینکه استکبار جهانی همواره به دنبال غلبه و تسلط خود بر دنیا است، افزود: آمریکا به عنوان سردمدار استکبار همواره می خواهد حاکم و غالب باشد و در راستای تحقق اهداف خود همه موانع را از سر راه بر می دارد.

وی با بیان اینکه استکبار هرکسی را که با او مخالف باشد از بین می برد، گفت: برای آمریکا و غرب شیعه و سنی مهم نیست بلکه آنها به دنبال از بین بردن اسلام هستند و ما باید هوشیار و آگاه باشیم و فریب نقشه های آنها را نخوریم او با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت امت اسلامی، گفت: اگر مسلمانان با هم متحد باشند استکبار طرح هایی مانند معامله قرن را تصویب نمی کند و تصویب این طرح نشان از عدم ورود مسلمانان به قضیه فلسطین دارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: معظم له در این بیانیه 40 بار به جوانان اشاره کرده اند و این نشان از باور عمیق رهبری به نسل جوان است.

آیت الله علما، معنویت، بصیرت، آگاهی و روشنگری را یکی از نکات برجسته این بیانیه دانست و افزود: باید معنویت را در میان نسل جوان کشور ترویج دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح معامله قرن در نتیجه عقب نشینی مسلمانان در دفاع از فلسطین به تصویب رسید

طرح معامله قرن در نتیجه عقب نشینی مسلمانان در دفاع از فلسطین به تصویب رسید