مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 13:402020-02-19اقتصادي

راه اندازی سرای نوآوری در دانشگاه آزاد با هدف تبدیل تحقیقات به محصولات تخصصی


سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه اندازی سرای نوآوری در این دانشگاه گفت: این سراها با هدف تبدیل تحقیقات به محصولات تخصصی و مفید ایجاد و راه اندازی می شوند.

- سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه اندازی سرای نوآوری در این دانشگاه گفت: این سراها با هدف تبدیل تحقیقات به محصولات تخصصی و مفید ایجاد و راه اندازی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قباد بهزادی پور در نخستین چالش فناوری ملی(فابام) که با هدف بررسی نیازهای صنعت و گسترش همکاری ها و ارائه ایده ها و طرح های نوآوران با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی استان اصفهان، مدیران سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، صاحبان صنعت و پژوهشگران برتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد، گفت: سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از دو بخش شتابدهنده و مرکز رشد برای پیش بینی و اجرای آموزش های هدفمند و با هدف تبدیل خروجی تحقیقات به یک محصول تخصصی و مفید راه اندازی شد و شروع به کار کرد.

وی اظهار کرد: در همین راستا و برای شتاب بخشیدن به این اهداف چالش های فناوری جهت رویارویی و ارتباط مستقیم و بی واسطه صنعت و دانشگاه پیش بینی شده و چالش ملی فابام اولین رویداد در نوع خود بوده و قصد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سرای نوآوری در دانشگاه آزاد با هدف تبدیل تحقیقات به محصولات تخصصی

راه اندازی سرای نوآوری در دانشگاه آزاد با هدف تبدیل تحقیقات به محصولات تخصصی