مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 13:152020-02-19دانش

صنعت برق کشور به کمک دانش بنیان ها توسعه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زینب حمیدزاده دستیار معاون عملی و فناوری رییس جمهوری در توسعه زیست بوم نوآوری حوزه انرژی گفت: - دستیار معاون عملی در توسعه زیست بوم نوآوری حوزه انرژی گفت: یکی از محور های نخستین رویداد توسعه فناوری در صنعت برق، حل مسئله پیک سایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زینب حمیدزاده دستیار معاون عملی و فناوری رییس جمهوری در توسعه زیست بوم نوآوری حوزه انرژی گفت: یکی از محور های نخستین رویداد توسعه فناوری در صنعت برق، حل مسئله پیک سایی است.

دستیار توسعه زیست بوم نوآوری حوزه انرژی در این باره اظهار کرد: برنامه ریزی برگزاری نخستین رویداد توسعه فناوری در صنعت برق بر اساس توافقات صورت گرفته میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه وزارت نیرو، به ویژه شرکت توانیر شکل گرفت.

مسئله پیک ساییوی گفت: شبکه برق کشور، بعضاً در بازه زمانی گرم سال به دلیل افزایش بار مصرف، دچار برخی مشکلات می شود، وزارت نیرو و مجموعه توانیر به درستی خواستار این مسئله است که این مشکل با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت برق کشور به کمک دانش بنیان ها توسعه می یابد

صنعت برق کشور به کمک دانش بنیان ها توسعه می یابد