مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:552020-02-19سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علم و صنعت ایران و پژوهشگاه هوافضا


تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علم و صنعت ایران و پژوهشگاه هوافضا چهارشنبه 30 بهمن ماه به امضای جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران و فتح الله امی رییس پژوهشگاه هوافضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علم و صنعت ایران و پژوهشگاه هوافضا چهارشنبه 30 بهمن ماه به امضای جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران و فتح الله امی رییس پژوهشگاه هوافضا رسید.

در ابتدای  نشست امضای این تفاهم نامه، فتح الله امی رییس پژوهشگاه هوافضا، توانمندی های دانشگاه علم و صنعت ایران را در زمینه پرتاب ماهواره و دیگر فعالیت های حوزه هوافضا تحسین کرد و افزود: ما با دانشگاه های دیگری نیز تفاهم نامه همکاری امضا کرده ایم و به طور قطع امضای این تفاهم نامه جدید با دانشگاه علم وصنعت ایران برکات زیادی را برای کشور به همراه خواهد آورد.

وی سپس با مرور سابقه تلاش های دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور در زمینه ساخت ماهواره گفت: اگر همکاری های دوجانبه و چندجانبه در این زمینه افزایش یابد، ارتقای فناوری فضایی کشور سریع تر رخ خواهد داد.

  رییس پژوهشگاه هوافضا در پایان خواستار توجه بیشتر به مقوله استانداردسازی تجهیزات فضایی، ضرورت مقابله با پدیده جنگ الکترونیک و تلاش برای ارتقای گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علم و صنعت ایران و پژوهشگاه هوافضا

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علم و صنعت ایران و پژوهشگاه هوافضا