مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:352020-02-19سياسي

برپایی تریبون آزاد ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از برگزاری تریبون آزاد ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دانشگاه با موضوع چرا رای بدهیم خبر داد.

- ایسنا/سمنان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از برگزاری تریبون آزاد ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دانشگاه با موضوع "چرا رای بدهیم "خبر داد.

رضا نقدی در حاشیه این آیین اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات، تریبون آزاد ویژه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد.

وی ادامه داد:موضوع این تریبون آزاد چرا رای بدهیم ؟ رای بدهیم چه تاثیری در وضعیت کشور دارد بود و دانشجویان از انتظارات و باید و نبایدهای نامزدهای مجلس شورای اسلامی و ویژگی های یک انتخاب اصلح گفتند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افزود: این برنامه در راستای اهمیت انتخابات و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف ایجاد فضای پرشور انتخاباتی و روشنگری در بین دانشجویان و همچنین فراهم آوردن فضایی آزاد جهت ارائه و تبادل نظر دانشجویان پیرامون انتخابات در این دانشگاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان حاضر در این برنامه عمدتا بر حضور پرشور در انتخابات تاکید داشتند افزود: مردم ایران در بسیاری از صحنه ها که نیاز به حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی تریبون آزاد ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان

برپایی تریبون آزاد ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان