مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-19دانش

بیش از 300 دانشجوی بین الملل در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گردهمایی دانشجویان بین الملل این دانشگاه گفت: - معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از تحصیل 325 دانشجوی بین الملل در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گردهمایی دانشجویان بین الملل این دانشگاه گفت: دانشگاه علامه طباطبایی در حال حاضر 500عضو هیئت علمی و 16هزار دانشجو در سه مقطع، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین 325دانشجوی بین الملل و زبان آموز فارسی دارد که خدمات مختلفی در حوزه خوابگاهی، تغذیه و بهداشت و روان به آن ها ارائه می شود تا دغدغه اصلی آن ها تحصیل باشد.

حجت الاسلام صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی نیز در سخنانی خطاب به دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه علامه گفت: قدر حضور خود در ایران را بدانید و با هم در تعامل باشید.

به شناخت کشور ایران، ظرفیت ها و فرصت های آن بپردازید و در کنار آن سعی کنید کشور خود را به جامعه ایرانی و دانشجویانی که در همین دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، بشناسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 300 دانشجوی بین الملل در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل می کنند

بیش از 300 دانشجوی بین الملل در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل می کنند