مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-19سياسي

205 شعبه اخذ رای برای حوزه لارستان، خنج،گراش و اوز تعیین شده است


معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 205 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، - گراش و اوز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلیل حسنی با اشاره به اینکه 205 شعبه اخذ رأی برای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از این تعداد 149 شعبه ثابت و 56 شعبه سیار است.

وی افزود: آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات، به نسبت دوره قبل 20 شعبه بیشتر است.

فرماندار ویژه لارستان ابراز کرد: از مجموع شعب اخذ رأی در این 4 شهرستان، 116 شعبه در شهرستان لارستان، 31 شعبه در شهرستان خنج، 35 شعبه در شهرستان گراش و 23 شعبه در شهرستان اوز پیش بینی شده است.

رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز گفت: تعداد 560 خودرو برای انجام انتخابات در این حوزه انتخابیه بکار گرفته می شود.

حسنی بیان کرد: قریب به 6 هزار نفر از نیروهای اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، پشتیبانی و تدارکاتی و غیره کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: تمامی دست اندرکاران امر انتخابات، آموزش های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته اند و در آمادگی کامل به سر می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

205 شعبه اخذ رای برای حوزه لارستان، خنج،گراش و اوز تعیین شده است

205 شعبه اخذ رای برای حوزه لارستان، خنج،گراش و اوز تعیین شده است