مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:552020-02-19اقتصادي

افتتاح فاز اول زائرسرای ایلامیان در مشهد، در انتظار بیش از 3 میلیارد تومان


تاکنون بالای 2 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده و بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیاز است که فاز اول این پروژه تکمیل شود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: تاکنون بالای 2 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده و بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیاز است که فاز اول این پروژه تکمیل شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی بانک ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دستگاه های مرتبط با موضوع ساخت زائر سرای ایلامیان در مشهد، برگزار شد، اظهار کرد: اگر چه روند ساخت زائر سرا در گذشته بسیار کند بود اما در حال حاضر سفت کاری را به اتمام رسانده ایم و این در حالی است که دوسال قبل در حال بازپس گیری زمین هم پیش رفته بود.

وی با اشاره به اینکه کمک های خوبی از مردم استان از جمله تجار، بازاریان، مردم استان مقیم تهران، بنیادها و نهادها و .

برای ساخت زائر سرا جمع شد، اضافه کرد: همه می توانند در این کار خیر مشارکت کنند چراکه زائرسرا مأمن و پناهگای برای افراد ضعیف تر است که می توانند سفر زیارتی ارزانی را داشته باشند و زیارت کنندگان بسیاری هم ازاین امکانات بهره مند شوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه به هزینه های انجام شده اشاره کرد و گفت: تاکنون بالای 2 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده و بیش از 3 میلیارد و نیم میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول زائرسرای ایلامیان در مشهد، در انتظار بیش از 3 میلیارد تومان

افتتاح فاز اول زائرسرای ایلامیان در مشهد، در انتظار بیش از 3 میلیارد تومان