مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-19ورزشي

عده ای به دنبال درآمد پایدار از طریق فروش مواد نیروزا هستند


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حوزه بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی به فضای مطلوب نرسیده ایم زیرا یک عده منفعت طلب تلاش می کنند تا فروش مواد مکمل و نیروزا به صورت یک اقتصاد و درآمد پایدار در کنار ورزش دیده شود.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حوزه بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی به فضای مطلوب نرسیده ایم زیرا یک عده منفعت طلب تلاش می کنند تا فروش مواد مکمل و نیروزا به صورت یک اقتصاد و درآمد پایدار در کنار ورزش دیده شود.

ابراهیم نصیری در مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی خوزستان که امروز (30 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: هیات پزشکی ورزشی خوزستان از هیات های برنامه ریز، هماهنگ و رو به جلو استان خوزستان است و کاملا از این هیات با مدیریت منصور روزدار رضایت داریم.

این هیات یکی از هیات هایی است که ماموریت و برنامه های مدنظر اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون را به خوبی انجام داده است و امیدواریم الگویی برای هیات هایی که ماموریت های سنگین در ورزش همگانی و قهرمانی دارند، باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: برگزاری مجامع سالانه را یک راهبرد و سیاست می دانیم که ورزش کشور و استان نیز از آن سود می برند و آن هیات هایی که از برگزاری مجامع سالانه ترس دارند، باید از هیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به دنبال درآمد پایدار از طریق فروش مواد نیروزا هستند

عده ای به دنبال درآمد پایدار از طریق فروش مواد نیروزا هستند