مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-19اقتصادي

پیگیری مطالبات سازندگان نفتی خوزستانی از سوی وزارت نفت


رییس اتاق بازرگانی اهواز از پیگیری وزارت نفت برای پرداخت مطالبات سازندگان خوزستانی تجهیزات نفت و گاز از شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز از پیگیری وزارت نفت برای پرداخت مطالبات سازندگان خوزستانی تجهیزات نفت و گاز از شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت خبر داد.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری های انجام شده در بحث مطالبات سازندگان حوزه نفت و گاز در خوزستان، اظهار کرد: با دستور بیژن زنگنه وزیر نفت قرار است با حضور نمایندگان وزارت نفت در یک نشست فوق العاده شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان که اسفندماه در اهواز برگزار می شود، این مطالبات از شرکت های نفتی پیگیری و مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: بسیاری از صنایع کوچک و تولیدکنندگان داخلی استان با مشکل عدم دریافت مطالبات خود از شرکت های نفتی در طول سال های اخیر مواجه هستند و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا شاهد پرداخت مطالبات و حل مشکلات این سازندگان باشیم.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: بر اساس آنچه مطرح شده صنایع استان باید مستندات قانونی لازم را در مورد مطالبات خود داشته باشند.

همچنین این واحدهای طلب کار باید بدون واسطه و مستقیما کالا و خدمات خود را به مجموعه های نفتی عرضه کرده باشند تا بتوانیم نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات سازندگان نفتی خوزستانی از سوی وزارت نفت

پیگیری مطالبات سازندگان نفتی خوزستانی از سوی وزارت نفت