مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-19اجتماعي

لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های مختلف در حوزه حفاظت محیط زیست


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های مختلف در سال جاری در حوزه حفاظت محیط زیست تأکید کرد.

- معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های مختلف در حوزه حفاظت محیط زیست معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های مختلف در سال جاری در حوزه حفاظت محیط زیست تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود تجریشی در چهل و سومین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوای کلانشهرها با اشاره به عملکرد وزارت نیرو در بخش برق گفت: آنچه که وزارت نیرو در تابستان گذشته به عنوان عملکرد حوزه تولید برق داشت، بسیار خوب بود و گزارش ها نشان می دهد که در تابستان گذشته به راحتی با برخی اقدامات تشویقی پیک مصرف شکسته شد و تابستان را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در حقیقت انگیزه اقتصادی برای مردم ایجاد شد و با همکاری مردم در پیک مصرف، تابستان را به خوبی پشت سر گذاشتیم لذا در بخش گاز نیز می توان همین کار را تکرار کرد.

معاون محیط زیست انسانی حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از صحبت های خود با تأکید بر اینکه باید آسیب شناسی در خصوص نقش دستگاه های مختلف در حوزه های محیط زیستی انجام شود،گفت: باید مشخص شود هر یک از دستگاه ها و حتی مردم چه نقشی در رفع چالش های موجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های مختلف در حوزه حفاظت محیط زیست

لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های مختلف در حوزه حفاظت محیط زیست