مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-19فناوري

آنالیز انرژی، اگزرژی، اقتصادی و محیط زیستی در کارگاه بهینه سازی چند هدفه


انجمن علمی دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علم و صنعت ایران کارگاه بهینه سازی چند هدفه (انرژی، اگزرژی، اقتصادی و محیط زیستی) را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علم و صنعت ایران کارگاه بهینه سازی چند هدفه (انرژی، اگزرژی، اقتصادی و محیط زیستی) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، معرفی نرم افزار EES ونحوه پیاده سازی انرژی، اگزرژی، اقتصادی و زیست محیطی ، آموزش الگوریتم بهینه سازی ژنتیک و پیاده سازی کدهای آن در متلب ، اتصال EESو متلب و نحوه انجام بهینه سازی یک سیکل و معرفی افزونه coolprop و نحوه اتصال آن به متلب و فراخوانی داده ها از کتابخانه از جمله مباحث و عناوین سرفصل های این کارگاه است که با تدریس اشکان انتظاری(دانشجوی دکتری مهندسی سیستم های انرژی دانشگاه تهران) برگزار می شود.

کارگاه بهینه سازی چند هدفه با هدف آشنایی شرکت کنندگان با الگوریتم بهینه سازی و روش های بهینه انتخاب بین بازدهی و هزینه های اقتصادی، روزهای چهارشنبه 30 بهمن، 7 اسفند و 14 اسفند ساعت 9 تا 13، در دانشگاه علم و صنعت ایران, دانشکده فناوری های نوین برگزار می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آیدی shahabafzali@مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز انرژی، اگزرژی، اقتصادی و محیط زیستی در کارگاه بهینه سازی چند هدفه

آنالیز انرژی، اگزرژی، اقتصادی و محیط زیستی در کارگاه بهینه سازی چند هدفه