مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-19فرهنگي

«فردریک» طراحان خود را معرفی کرد/ «کلوچه دارچینی» دوم اسفند اجرا نمی شود


دو رادیو تئاتر در بخش رادیو رادی و دو نمایش صحنه ای (مونولوگ) در بخش مسابقه صحنه دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی در روزهای دوم و سوم برگزاری این رخداد هنری اجرا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از دفتر نخست کتاب رادی نامه عصر روز گذشته، 29 بهمن ماه 98 در تالار مشاهیر تئاتر ایران مجموعه  تئاتر شهر برگزار شد.

در این آیین نمایشنامه نویسان پنج تک گویی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست بهزاد صدیقی دبیر جشنواره تئاتر رادی گزارشی را از نحوه و چگونگی شکل گیری کتاب رادی نامه به حضار ارائه کرد.

در ادامه محمد باقر نباتی مقدم مدیر نشر عنوان (یکی از حامیان جشنواره و ناشر کتاب رادی نامه) در سخنان کوتاهی به دغدغه های خود به عنوان یک نمایشنامه نویس در خصوص ضرورت انتشار گسترده متون نمایشی و لزوم توجه هر چه بیشتر ناشران خصوصی و دولتی به این امر مهم اشاره کرد.

ابراهیم پشت کوهی، مهدی میر باقری، مژگان خالقی و مهسا طالبی رستمی چهار نویسنده کتاب رادی نامه در غیاب محمد چرمشیر یکی دیگر از نویسندگان این کتاب دقایقی برای حاضران سخن گفتند و چگونگی نگارش متون نمایشی خود را که بر اساس متن های اکبر رادی نوشته شده بود بیان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فردریک» طراحان خود را معرفی کرد/ «کلوچه دارچینی» دوم اسفند اجرا نمی شود

«فردریک» طراحان خود را معرفی کرد/ «کلوچه دارچینی» دوم اسفند اجرا نمی شود