مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:202020-02-19اقتصادي

کار مبارزه با آفت ملخ صحرایی در سطح 771هکتاربه انجام رسید


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفتبا ورود موج سوم ملخ صحرایی از مرز پاکستان به استان، از اوایل آذر ماه سال جاری تاکنون کار مبارزه با افت در سطح 771هکتار در شهرستان های سرباز، - تیموری امروز در گفتو گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با ورود موج سوم ملخ صحرایی از مرز پاکستان به استان، از اوایل آذر ماه سال جاری تاکنون کار مبارزه با افت در سطح 771هکتار در شهرستان های سرباز، کنارک، چابهار، نیکشهر و فنوج به پایان رسید.

تیموری افزود در این مرحله با توجه به جابجایی مداوم ملخ صحرایی، مبارزه با ملخ صحرایی در بدو ورود این آفت در نقاط مرزی مبارزه انجام می شود.

وی تصریح کرد تاکنون کار مبارزه با ملخ صحرایی بالدار در سطح 671هکتار و پوره ملخ صحرایی در سطح 100هکتار انجام شده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی اذعان داشت مبارزه شیمیایی علیه این آفت بین المللی در سطح 380هکتار در شهرستان سرباز ،100هکتار در کنارک، 100هکتار در چابهار،170 هکتار در نیکشهر و21هکتار نیز در شهرستان فنوج صورت گرفته وکار رصد ومبارزه با ملخ صحرایی همچنان ادامه دارد.

وی بدلیل اهمیت مبارزه با این آفت خطرناک از همه بهره برداران بخش کشاورزی خواست در صورت مشاهده هرگونه دستجات ملخ مراتب را به نزدیکترین مرکز جهاد کشاورزی اعلام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار مبارزه با آفت ملخ صحرایی در سطح 771هکتاربه انجام رسید

کار مبارزه با آفت ملخ صحرایی در سطح 771هکتاربه انجام رسید