مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:162020-02-19سياسي

رصد حوزه های پرتحرک انتخاباتی لرستان با حضور مستقیم استاندار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا هفته گذشته تحرکات انتخاباتی در تمامی استان شدت گرفت که در شهرستان های پلدختر و کوهدشت تا حدودی به واسطه دوقطبی بودن و مشخص شدن دو نماینده رقیب و البته شدت طایفه گرایی بیشتر شد که حاشیه هایی به همراه داشت.

هرچند مردم لرستان علیرغم شور بالای انتخاباتی هرگز تهدیدی برای نظام و یا این رویداد سیاسی نبوده اند در نهایت با مشارکت حداکثری خود برگ زرین های بسیاری در تاریخ استان رقم زده اند اما در برخی مواد هم دچار حاشیه هایی می شوند که البته تنها در دو سه روز زمان تبلیغات بوده و در نهایت تاثیری بر روند اتحاد و وحدت ملی مردم ندارد.

هفته گذشته که طرفداران کاندیداها در پلدختر و کوهدشت حاشیه هایی ایجاد کرده بودند شرایط در کوتاهترین زمان با همکاری خود مردم به حالت عادی بازگشت اما استاندار لرستان بازدید از این حوزه ها را در اولویت کاری خود قرار داد و با حضور میدانی در این شهرستان ها علاوه بر بررسی زوایای انتخاباتی، به نوعی با قانون شکنان اتمام حجت کرد.

سید موسی خادمی در این بازدید ها به صورت کامل از فضای انتخاباتی و ستادها دیدن کرد و در صحبت و گفتگوی رو درو با مردم، کاندیداها و طرفداران آنها فضای انتخاباتی را رصد کرده و با یادآوری موارد قانونی و فلسفه برگزاری انتخابات بار دیگر همه را دعوت به رعایت قانون و آرامش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد حوزه های پرتحرک انتخاباتی لرستان با حضور مستقیم استاندار

رصد حوزه های پرتحرک انتخاباتی لرستان با حضور مستقیم استاندار