مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-19سياسي

رای اولی ها با چه وعده هایی پای صندوق می آیند؟


گذشته از درک اهمیت مشارکت در سرنوشت سیاسی به عنوان مهم ترین محرک شرکت در انتخابات ، نامزدهای نمایندگی با ارائه برنامه ها و طرح وعده های قابل فهم و منطبق با نیاز جوانان بیشترین نقش را در کشاندن رای اولی ها به پای صندوق های رای دارند.

استان مازندران برای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 2 میلیون و 432 هزار واجد شرایط رای دادن دارد که از این تعداد 114 هزارنفر رای اولی هستند.

همچنین در میان رای اولی های مازندران 41 هزار و 126 نفر دانش آموز هستند که پیش از این با صندوق رای و اهمیت مشارکت در انتخابات از طریق برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزشی آشنا هستند و برای شرکت در انتخابات مجلس بیش از دیگران نیاز به انگیزه دارند.

گذشته از توصیه بزرگان نظام و همچنین شرعی بودن و تکلیف حضور در انتخابات ، رای اولی هایی که با نداشتن هیچ پیش زمینه ذهنی و خاطره ای انتخاباتی، به گفته بسیاری از کارشناسان نقش تعیین کننده ای در انتخابات پیش رو دارند ،چگونه و با چه انگیزه ای قرار است در انتخابات پیش رو شرکت کنند؟ کار نمی خواهیم به دنبال حق ما باشند یاسمن شکری اهل ساری که نخستین بار پای صندوق رای خواهد رفت با اشاره به اینکه درخواست شغل از نمایندگان مجلس اقدامی بیهوده است و آنها هم نباید چنین وعده هایی را به مردم بدهند ، گفت : نمایندگان همان طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای اولی ها با چه وعده هایی پای صندوق می آیند؟

رای اولی ها با چه وعده هایی پای صندوق می آیند؟