مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-19اقتصادي

برخی صنایع قزوین حرف اول حوزه نفت و گاز کشور را می زنند


هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در بازدید از واحد تولیدی توربو کمپرسور در شهرصنعتی البرز افزود: این واحد جزو یکی از شرکت های مهم در حوزه تولید ادوات نفت و گاز کشور محسوب می شود.

وی اضافه کرد: اگرچه تحریم هزینه های کشور را افزایش می دهد، اما نفع آن این است که خودکفایی را تقویت کرده و به تولیدات داخلی رونق بخشیده است.

جمالی پور تاکید کرد: امروز به دست دانشمندان جوان ایرانی در این شرکت اتفاقات بسیار غرورآفرینی در حوزه صنعت نفت و گاز کشور رقم خورده و جمهوری اسلامی را از واردات بی نیاز کرده است.

سعید نبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این بازدید گفت: بازدیدهای هفتگی با حضور استاندار با هدف رونق تولید، بررسی مشکلات و رفع موانع موجود در حوزه صنعت انجام می شود.

وی اضافه کرد: باید با کمک استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی بتوانیم با سرعت بیشتر مسائل و مشکلات را بررسی کرده و زمینه اشتغال پایدار را در سطح استان قزوین فراهم آوریم.

مرتضی کاظمی مدیرعامل شرکت توربو کمپرسور نیز گفت: فعالیت این شرکت که واردات را در کشور کاهش داده و دانش ساخت طراحی و تولید انواع کمپرسورهای سانتریفیوژ را خودکفا نموده است، برای توسعه نیازمند حمایت مسؤولان استانی در راستای تسریع صدور مجوزهای مختلف برای تغییر کاربری اراضی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی صنایع قزوین حرف اول حوزه نفت و گاز کشور را می زنند

برخی صنایع قزوین حرف اول حوزه نفت و گاز کشور را می زنند